czwartek, 5 maja 2011

051. TV

Rodzinka.pl jest cudowna!!! xD
Tyle się naśmiałam! <3
Polecam wszystkim!!! xD

You Can Dance - Masza i Sebastian nie powinni być wytypowani do solówek, ale cóż. Mieli tych nie najlepszych partnerów, zdarza się. Ale dobrze, że odpadli ci co odpadli (z tych solówek).
Na kolację zjadłam z Sylwią cheeseburgery, które dziś kupiłam z rodzicami xD
Tylko problem był ze zrobieniem ich, bo niby były w piekarniku te 5 min, ale się nie zrobiły i jak tata zaczął krzyczeć (a siedział na kanapie), że jak mają się zrobić jak dopiero minuta minęła. 
A ja, że Sylwia mierzy czas i minęło 5 min.
A tata coś tam jeszcze mówił, ale nie pamiętam, sorry krzyczał - taki już jest nerwowy, nic na to się nie poradzi xD
A ja powiedziałam, żeby się tata nie wtrącał.
A on, że już się nie wtrąca.
A ja: dziękuje i wyszłam.
No i tyle z tej wymiany zdań było. Potem jeszcze mama coś do niego mówiła. Ale pewnie już jest dobrze, nawet się nie przejmuję : )

Cały czas oczywiście pisałam na gadu z moimi kochanymi osobami, o! i na fejsie z Olą - jubilatką <3
Bo przeniosłam się z laptopem do sypialni by móc oglądać powyżej wymienione rzeczy xD
Po YCD wróciłam do pokoju i dalej pisałam z Agą, Isią, Capronem i Magdą też trochę : )

Moja kolacja xD
Sylwii xD

1 komentarz:

  1. ale pyszne :D
    ja też lubię rodzinkę.pl ;D
    +dzięki ;-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)