czwartek, 26 maja 2011

091. Nie wiem co bym bez niej zrobiła...

Miałam wczoraj jeszcze notkę jedną dać, ale nie chciało mi się...
Jakoś tak, nie miałam ochoty...

Wczoraj hm...
Miała uczyć się na historię i niemiecki, ale nieee   xD
Trochę żałuję, że jednak bardziej nie przysiadłam do historii, ale cóż... 


Oglądaliście You Can Dance!?
Ja tak   ;D
I mam pytanie: od kiedy to dwójka ich przychodzi do finału!?
Zawsze trójka przechodziła...  :O
I szkoda trochę, że Seba odpadł, ale mi to obijętnie było, bo oboje są świetni ; )
Tylko cieszę się, że Paulina (tak?) przeszła :D 


Dobra a co dziś w szkole...?
O 8 basen - 4 dziewczyny pływały, a dwie siedziały... 
Religia - Przemek opowiadał jak było na obozie  xD
Matma - trygonometria, nie jest taka zła  ; )
2x polski - masakra! dowiedziałam się, że piszemy zaległy spr z tabelek : /
Oczywiście nic nie wiedziałam, ale na szczęście mam Magdę <3
Pisałyśmy smsy do siebie i tak oto napisałam spr i mam nadzieję, że 3 dostanę ; )
Niemiecki - pytał mnie i dostałam 4-  ;D
Historia - kartkówka, byłaby baaardzo łatwa, gdybym umiała więcej  : )


Obrazki piesków kiedyś tam znalazłam  : )
Który podoba Wam się najbardziej? ;> 

1 komentarz:

  1. 3, jeśli w prawym dolnym rogu jest wieża E <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)