piątek, 2 listopada 2012

605. Podsumowanie.

Hey :) Dzisiaj pobudka o 10:45, musiałam umyć włosy i teraz sobie tak siedzę w piżamce xD Chyba Wam jeszcze nie pisałam, że moje urodziny trwały dłużej, ponieważ cofaliśmy czas :D Extra grało się z Nimi w Mafię, zawsze śmiesznie jest, haha, każdy każdego oskarża o to, że jest mafią i fajnie XD Poza tym Sylwia i Ola mogły zrealizować swoje postanowienie sprzed chyba pięciu lat, że upiją się na mojej osiemnastce. Cóż… nie udało im się za bardzo, haha, pech xD No wiadomo, że był alkohol, w końcu to była osiemnastka, jak na moje dużo nie wypili, wszyscy długo wytrzymali, ach… Ja oczywiście nie piłam :) Wytrwałam razem z Natalią i Mateuszem do ósmej, kiedy to kładliśmy się spać xD Aga i Patryk przed szóstą byli w swoich domach, a Ola, Magda i Sylwia zasnęły tak po piątej, bo trochę już zamulaliśmy :D To chyba wszystko co by się tyczyło imprezki ^^ Na koniec zdjęcia <3
 

7:00
7:30

5 komentarzy:

  1. impera jak widać udana :) świetne szorty masz na tym zdjęciu i świetne gify :) pozdrawiam i zapraszam do mnie na NOWĄ NOTKĘ

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny strój ^^
    boskie niebo ; p , ale o tej porze jeszcze smacznie spałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś świetnie!! :) Widzę zabawa była idealna! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Impreza była extra fajnie super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyróżniłam Cię do Libster blog .
    Zapraszam do brania udziału i do mnie : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)