poniedziałek, 19 listopada 2012

614. Ramki.

Jestem raz jeszcze :) Już parę Waszych blogów poczytałam :D Generalnie mam zgon, bo zaczął mi się okres :/ Tak bardzo to lubię -.- Jutro zaczynają się próbne matury, na pierwszy ogień idzie nasz ukochany polski xd Powinnam się nimi przejmować? Myślę, że nie, fajnie, że są, bo zobaczę jak to będzie wyglądać, bo mamy parę zmian i jak mi pójdzie, czy coś w ogóle umiem, hah xD
W tej notce pokażę Wam co Ania mi dała na prezent <3 Przede wszystkim cudowne ramki z naszymi zdjęciami, śliczny kubek, czekoladę i dwa energetyki, bo alkoholu nie piję, haha, tego też jeszcze nigdy nie piłam XD Bardzo mi się podoba, dziękuję Aniu :* <3
 
 
Co teraz będę robić? Nie mam pojęcia, na pewno poczytam Wasze blogi, później książkę i mam zamiar, ambitnie, iść spać o 1 XD Śpijcie dobrze! <3

2 komentarze:

  1. Ale genialne! super zapakowany prezent z usteczkami,kubki extra i focie :) dzięki kochana za głosy jesteś wielka:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. "Zbrodnia i kara" uwielbiam tą ksiązke!
    "Lalka" - jednym słowem koszmar! xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)