piątek, 9 listopada 2012

607. Słodkości.

Hey :) Dzisiaj jakiś taki zamulający dzień miałam, to chyba przez tą pogodę. Z gardłem trochę lepiej… Magda wczoraj mnie odwiedziła i powiedziała co działo się w szkole, także coś tam już wiem xD Jak już pisałam, tydzień temu uczciłam swoje urodziny z rodziną. Dostałam mnóstwo słodyczy, które ciągle znikają xD Same pyszności! :D Piękne kartki oraz pieniądze :) Pozwólcie, że jednak ceny jaką uzbierałam nie ujawnię, ale tak z hm… 300 czekolad by było spokojnie ;D Zaraz kontynuuję przegląd Waszych blogów, ale tyle się u Was działo… :D <3 Dobra zostawiam zdjęcia i idę :)
 

3 komentarze:

  1. Jaki pyszny post!
    Sto lat i spełnienia marzeń! :-)
    Ja po prostu padam ze zmęczenia, chyba jutro dopiero będę "ogarniać" resztę blogów, ale nie powstrzymałam się przed zajrzeniem do Ciebie, jak zobaczyłam tyle słodyczy w miniaturce. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam <3

    Paznokcie śliczne z poprzedniego postu

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz, zależy jakich czekolad, bo są i po 1 zł i po 11 zł :D. Tak, czy siak musiałaś trochę kasy zgarnąć :P.

    Mmmm jakie pyszności, podziel się no! :P

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)