poniedziałek, 12 listopada 2012

610. Tyle lat razem.

Hey :) Moja rodzina choruje, tylko mama się trzyma. Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia, oby gardło już mnie jutro nie bolało! Mamy iść do lekarza, ale w końcu nie wiem. Dzisiaj jeszcze zostałam w domu, ale chce już iść na trening, nawet do szkoły, bo nie lubię nadrabiać zaległości… Nie będę więcej zanudzać, wracam do liczenia matmy. Nie pisałam wcześniej, bo nie miałam zdjęcia, ale w środę moi rodzice obchodzili dwudziestą rocznicę :D Ponieważ album kupiłyśmy im już w czerwcu (i dobrze, bo później by już nie było!), tak więc teraz tylko uzupełniłyśmy go zdjęciami oraz wbiłyśmy 20 świeczek w małą roladkę czekoladową i odśpiewałyśmy ‘sto lat’ :)))) <3
 

5 komentarzy:

  1. moi w lutym bd mieli już 22 rocznicę ! :)
    fajny prezent ;3

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Pozdrów ich!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog wyróżniłam w zabawie Liebster blog :) Buuuziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla rodziców :) wracaj do zdrowia :*:** bo potrzebuję Twojej pomocy w głosowaniu jak pomożesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie pyszne ciacho był <333
    Zdrowia i szczęścia <3

    pjoanna.blogspot.com

    XZostałaś nominowana na moim blogu !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)