środa, 21 listopada 2012

616. Wspaniały prezent.

Hej, dzisiaj w skrócie: matma masakra, dla mnie była trudna, za trudna, ale nie przejmuję się, to była próbna matura :) Pytał mnie z pp i dostałam 2- :D Pani z polaka uświadomiła nam co powinno być w pracy, haha, suuuper xd Cały dzień smarkam, mam zapchany nos i czuję się strasznie! Zaraz ciepła herbatka, tabletki i łóżko!
A na zdjęciu widać prezent, który dostałam od kuzynki i jej męża :D Cudowni są, bo kupili mi książki o fotografii i aparatach, do tego perfum, naszyjnik i kartkę! <3 Teraz tylko je czytać i czekać na lustrzankę, którą mam dostać – chyba jeszcze o tym nie pisałam :D <3333

2 komentarze:

  1. Kasia damy radę i szybko wyzdrowiejemy! ;*
    A dramę oglądam i jestem nią zachwycona, mimo że historyczna, ale nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)