środa, 7 listopada 2012

606. Po czasie nieobecności.

Czeeeść ^^ Dawno mnie tu nie było o.O Wybaczcie, ale tak to jakoś zleciało, rodzinka przyjechała do nas na weekend, imprezka, a od niedzieli jestem chora :/ Tak, tak, nawet w czasie choroby tu nie zajrzałam, ale nie miałam chęci, jakoś tak… dobija mnie to bolące gardło, przez dwa dni nie mogłam mówić. Teraz na szczęście jest lepiej, choć nadal czuję hm… śluz (?) w gardle :/ Uhh… tyle mnie w szkole mija, że naprawdę chciałabym w niej być, a nie teraz to nadrabiać wszystko :/ Dobra, przejdźmy dalej xD W piątek miałam rodzinną imprezkę. Na początku pokażę wam jak byłam ubrana. Fioletowa sukienka należy do mojej mamy koleżanki, która mi ją pożyczyła ^^ Pasek został doszyty, z tego co mi wiadomo :) I uwaga! Moje paznokcie! Oczywiście fioletowe, w sam raz pasujące do sukienki, pierwszy raz zrobiłam takie kwiatuszki i jestem z nich mega zadowolona! :D <3 Trzymajcie się, niedługo odwiedzę Wasze blogi! :)
 

4 komentarze:

  1. Ciekawie! prosto, a z pomysłem. Ładny kolor, ten śliwkowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne są te kwiatuszki może też znowu sobie zrobię taką kropeczkową techniką :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ponieważ

    zostałaś OTAGOWANA na moim blogu :)
    jeśli chcesz znać więcej szczegółów zapraszam na mój blog

    black-olivves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie pomalowałaś pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)