środa, 28 listopada 2012

626. Po szkole...

Hey ^^ Od poniedziałku kogoś goszczę u siebie, zdecydowanie lubię to! W poniedziałek Aga z Magdą i nasza misja z Sylwią, o której napiszę w weekend <3 Wczoraj Aga, a dzisiaj Magda <3 I w końcu byłam w tym sezonie na łyżwach ^^ Mega mało osób, ‘umiem’ jeździć hm… od trzech lat (:O) a dzisiaj mi Magda powiedziała, że jakoś dziwnie jeżdżę, haha i mnie uczyła xD Później nasza nauka na wos, hm… taaaak, na pewno dobrze nam pójdzie jutrzejszy sprawdzian XD Trzymajcie kciuki! <3
 
Dzisiaj postanowiłam dodać parę inspiracji <3 najróżniejsze z damsko.pl :D
 
 
P.S. Miesiąc temu miałam urodziny i w ogóle nie czuję się jakoś specjalnie inaczej, hahaha, nie żeby coś, ale wiek, jak wiek, kolejny rok XD

3 komentarze:

  1. jeszcze nie zaczęłam czytać, muszę najpierw przeczytać dwie pożyczone książki:) tak myślę, że zostawię sobie całą trylogię na styczeń, kiedy to ukaże się ostatnia część:)


    muszę podrzucić mojemu M. to zdjęcie z pomysłem na zaimponowanie dziewczynie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh , ja jeszcze w tym roku nie byłam na łyżwach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)