poniedziałek, 26 listopada 2012

623. Strój z soboty.

Hej ;) Byłam dzisiaj u lekarza, dostałam tabletki na gardło i syrop, zobaczymy czy pomogą :) W szkole byłam na trzech lekcjach i powiem Wam, że dłużyły się strasznie xd Jutro piszę niemiecki i biologię – sama, bo to zaległe spr…
W ogóle wczoraj były moje imieniny :D Więc życzę Katarzynom wszystkiego najlepszego! <3
W sobotę ciocia z wujkiem wyprawiali swoje urodziny w bardzo przyjemnej, klimatycznej restauracji ^^ Na razie pokażę Wam sam mój strój z tego dnia, reszta następnym razem :)
Miłego! :*
Wujek zrobił zdjęcie, bo Sylwii nie wychodziło... xd Nie mogłam przestać się śmiać, haha <3

3 komentarze:

  1. świetny ! sweterek jest cudny !Plus pasek dobry patent stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś :)).
    Wszystkiego najlepszego zatem! :*.

    Pokaż koniecznie resztę zdjęć :D.
    I zdrowiej Nam szybko :).

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)