piątek, 30 listopada 2012

629. Koniec listopada.

Heey :D Mamy ostatni dzień listopada i powiem wam szczerze, że pierwszy raz nie wierzę, że zleciał kolejny miesiąc, przez chorobę, a potem nadrabianie w szkole, nie wiem gdzie mi ten czas zleciał… o.O I na treningu nie byłam daaaawno TT Na szczęście czuje się zdecydowanie lepiej niż na początku tygodnia :) Koniec listopada, to i jesienna pogoda się zrobiła, bo pada i pada, choć dzisiaj już mniej ^^ W szkole uszło, nawet szybko zleciało :D Matma jakoś się napisała, matura próbna z polskiego rozszerzonego też się jakoś napisała xD Teraz mamy weekend i to się liczy! :D Tak więc miłego życzę! <3
Co powiecie na kolejne inspiracje z damsko.pl ? :D
 

2 komentarze:

  1. Poproszę pierwszy zestaw! <3 :). Jak ja się cieszę, że maturę mam już za sobą :D.
    Buziaki :*.

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia Bon na zakupy w merg.pl :)).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)