środa, 14 listopada 2012

611. Czerwień z domieszką czerni i żółtego.

Hej! Dzisiaj przeżyłam swój powrót do szkoły, po dwutygodniowej przerwie! Dacie wiarę!? W szkole dobrze, dziewczyny mnie ciepło przyjęły, stęskniłam się za nimi <3 Zajrzę tutaj dopiero wieczorem, jak nie w nocy, bo na jutro mam dużo ‘nauki’ ;) Zostałam jeszcze przez Was nominowana i muszę odpowiedzieć na te pytania, co mnie bardzo cieszy, ale nad niektórymi muszę się naprawdę zastanowić, bo nie są łatwe, a chce szczerze odpowiedzieć :) Na zdjęciu widać moje dzieło. Pierwszy raz rysowałam kreski, nie było łatwo, więc zrozumcie mnie! Ważne, że siostrze się podoba, chciałam poprawić, ale powiedziała, że mogą zostać, w końcu to jej paznokcie :) Trzymajcie się <3
 

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)