niedziela, 25 listopada 2012

622. Pięćdziesiąt twarzy Greya.

Hey :) Dzisiaj przychodzę do Was z rewelacyjną książką E L James „Pięćdziesiąt twarzy Greya”. Tak słowem wstępu, jest to tom pierwszy trylogii „Pięćdziesiąt odcieni”. Jej sprzedaż w Stanach Zjednoczonych sięgnęła 15 milionów już w pierwszych trzech miesiącach sprzedaży! Jak piszą z tyłu, na okładce książki: „Romantyczna, zabawna, głęboko poruszająca i całkowicie uzależniająca powieść pełna erotycznego napięcia.” Kilka słów ode mnie: książki całkowicie wciąga, przeczytałam ją w jeden dzień a liczy 600 stron! O książce dowiedziałam się od szesnastoletniej przyjaciółki i powiem Wam, że to może być granica wiekowa, zważając na dzisiejszy rozwój młodzieży, choć pewnie sama w tym wieku bym po nią nie sięgnęła. Fabuła szybko się dzieje, na szczęście każde wydarzenie jest wystarczająco opisane, żadnych długich, wymyślnych opisów. Scen erotycznych jest tu sporo, sama historia Christiana Greya i Anastasii Steele jest interesująca, naprawdę szybko mi się ją czytało. To moja pierwsza powieść z nutą erotyki, której nie braknie, o nieee xd Ze względu na nią polecam książkę osobom powyżej osiemnastego roku życia :) Jak dla mnie książka rewelacyjna. Kupiłam ją w przecenie za 29,90zł i w takich cenach można ją zakupić :)
 

2 komentarze:

  1. wszyscy wkoło trąbią o tej książce, że postanowiłam przeczytać ją i ja:) czekam tylko aż kurier mi ją dostarczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pożyczysz za jakiś czas? :) na ferie może? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)