piątek, 23 listopada 2012

619. Eveline nr 409.

Hej :) Dobry dziś dzień, bo tylko dwie lekcje w szkole <3 Został nam tydzień listopada, gdzie ten czas tak zleciał? o.O Cieszę się z weekendu, jak zawsze, bo jakże inaczej ^^ Jakieś plany macie? Gdzieś idziecie czy raczej zostajecie w domku? :) Pogoda raczej nie sprzyja spacerom, chyba że się mocno opatulimy ;) Osobiście nie lubię zimna, wolę słoneczko <3
Jakieś dwa tygodnie temu ukradłam siostrze lakier, który dostała na urodziny i jest przepiękny! <3 Od razu musiałam go nałożyć i już został u mnie, hihi ;D
Miłego wieczoru życzę :*
 

3 komentarze:

  1. Ciekawy efekt. Taki "świąteczny". :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor i tak ładnie wygląda na paznokciach :)
    W ogóle to się chciałam spytać czy to twój blog [ http://pearlaqua-shineeworld.blogspot.com/ ] bo widzę w sumie taki sam nick jak twój i mnie to zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeja .. Zawsze byłam za matowymi lakierami a ten jest rewelacyjny *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)