piątek, 16 listopada 2012

612. Upragniony weekend.

Hey! Mamy wolne! <3 Kocham to, zwłaszcza po dzisiejszym dniu, bo na każdej lekcji coś pisaliśmy, oprócz pp… Spr z matmy, kartkówka z wosu, na polskim analizę i interpretację wiersza, a na angielskim sprawdzian… Na szczęście mam to już za sobą :D Teraz tylko czekam na godzinę 21, ponieważ szykuje się imprezka :D Taka mała powtórka z moich urodzin dla przyjaciółki, która wtedy nie mogła być z nami :) Będę dopiero jutro ^^
Udanego wieczoru życzę ;*
Tutaj macie moje ostatnie zakupy, więcej w następnych postach, spokojnie wszystko pokażę, zwłaszcza lakiery, i napiszę co gdzie kupiłam ;) I takie jedno poje zdjęcie, kamerkowe :)
 

4 komentarze:

  1. weekend i mój wolny ;) wypoczywaj:) świetna fotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to zdjęcie i fryzura na nim. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek <3. Pasuje Ci taki kok :).

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę książka " 50 twarzy Graya". nie czytałam ale ponoc jest świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)