niedziela, 25 listopada 2012

621. Niebiesko-białe.

Hey Wam :* Dochodzi czwarta a ja nie mogę spać xD Piszę więc tą krótką notkę ^^ Ostatnia dużo postów z paznokciami daję, ale nic nie poradzę, że ostatnio tak się bawię w ich malowanie ^^ Pierwszy raz spróbowałam sposobu malowania gąbką, widziałam już ombre wiele razy, ale dopiero teraz miałam okazję sama zrobić. Nie robiłam kilkoma kolorami, jak bazę dałam biały, a gąbką rozprowadziłam niebieski :) I tak tylko w piątek tak miałam, bo teraz mam inne, ale o tym później ;D Co sądzicie? Robiłyście już tym sposobem? I jak Wam wyszły? :D Mi nie było łatwo, jeden paznokieć nie chciał się zrobić i poprawiałam go pięć razy! XD
 

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)