niedziela, 5 sierpnia 2012

484. Kolejny mix zdjęć.

Hey! :D Uciekał od słońca i postanowiłam napisać xD Byłam już w basenie, woda jest mega! <3 Dodaję ostatnie zdjęcia i już następne będą na bieżąco :D W piątek byłyśmy na wstępnych zakupach. Kupiłam parę drobiazgów, tutejsze Bravo, które ma pełno plakatów i karty z gwiazdami xD A wczoraj aż trzy razy się kąpałyśmy, no ostatni raz był krótki, bo woda zimna, ale zawsze xd I byłyśmy w innym sklepie niż zwykle i kupiłam sobie zeszyt z Justinem! <3 Ach, ach ;D Okey to tyle, bo się zaraz rozpiszę… ;D Miłego dnia ;*

3 komentarze:

  1. A ty chudzinka ^^
    Ostatnio spodobała mi sie piosenki JB - As long as you love me . Cały czas chodzi mi po głowie ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. mega , mega podoba mi się 3 zdjęcie :) Udanych wakacji Kasia:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)