środa, 8 sierpnia 2012

491. Kolejny zakupowy wieczór.

Dobry wieczór :) Dzisiaj na zakupach byliśmy dwie godziny. Humor mi się na nich zepsuł i odpuścił dopiero w domu jak pogadałam z dziewczynami na gadu i fb ^^ Taaaa, ja to ja i tyle. Dostałam dzisiaj fioletową bluzę, którą pokażę jutro, by zrobić foty w dzień, aby oddały jej prawdziwy kolor <3 Także dzisiaj jeszcze zdjęcia z wczoraj. W przerwie zakupów byliśmy na molo oraz dwa zdjęcia słuchawek z dziś, które są świetne ^^ Także zapraszam do oglądania :)
Kasia gotowa do wyjścia xD

10 komentarzy:

  1. To koniecznie pokaż tą bluzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki ^^ ta maska na jednym zdjęciu jest świetna ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać zdjęć, i tej bluzy<3;;***
    Fajne słuchawki;D

    Zapraszam do siebie:
    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana wejdz szybko na mojego bloga!;**<33
    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi dzisiaj na zakupach też się zepsuł humor :)
    Fajna figurka Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolor słuchawek !
    Fajne zdjęcia, pozytywne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę fajne zdjęcia ^^. Fajnie, że dobrze się bawicie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się kolor słuchawek : D
    Za ile je kupiłaś?:>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)