środa, 15 sierpnia 2012

502. Rodzinnie.

Hey, hey :) Nocka z Agą bardzo udana <3 Szkoda, że pogoda taka do dupy -.- Jest zimno, ponuro, w dodatku co jakiś czas pada deszcz :/ Jakoś po 13 przyszedł wujek i gra z nami na PS3, nawet mamę namówił, więc jest bardzo fajnie :D A na 16 wbija do nas Ania <3 Za nią też bardzo się stęskniłam i nie mogę się doczekać aż przyjdzie <3

A teraz chcę Wam polecić film, jeśli go nie oglądałyście to gorąco polecam. Bardzo mi się spodobał, a mówię o „Duma i uprzedzenie” z 2005 roku. Pani Bennet, matka pięciu córek, bardzo mnie irytowała, ponieważ za wszelką cenę chciała, aby bogato wyszły za mąż i to jak najszybciej. Historia piękna. Zwłaszcza dzięki aktorom bardzo przyjemnie mi się oglądało. Oto moi ulubieni: Elizabeth, Jane, Bingley (który trochę mi wampira przypomina) oraz Darcy, no i pan Bennet – moja wspaniała piątka, serio no! :D Nie zanudzam, zdjęcia pochodzą z internetu :)

6 komentarzy:

  1. lubię filmy w takim klimacie, ale coś nie mogę się przemóc, żeby obejrzeć ten film. A Minho w dramie po prostu cud i miód <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oglądałam tego bollywoodską wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam może zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze ogladnac :Dd

    klikniesz mi w reklamę/y? ( pierwszy gadżet po prawej stronie) Oczywiście nie musisz :) Jeśli chcesz coś w zamian napisz w komentarzu :) Z góry dzięki ;)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)