wtorek, 14 sierpnia 2012

500. Taaaaka szczęśliwa.

Heey! :* Na samym początku chcę Wam bardzo gorąco podziękować za tyle wejść oraz ostatnie 6 komentarzy pod notką! <3 Naprawdę aż tylu się nie spodziewałam, a to takie miłe <3 I każda napisała coś od siebie, bez żadnego ‘fajne zdjęcia’ <3 Ach, teraz to już osiągnęłam pełnię szczęścia ;* Wracając na ziemię xd Dzisiaj byłam z Magdą spotkać się z dziewczynami. Odbyła się ‘ceremonia’ wręczenia bluz xD Pogoda zmienna jest, jakby nie mogło cały czas być słońce! Uhhh… Koło 16 przychodzi Aga, więc już się nie mogę doczekać <3 Kolejne dni zapowiadają się ciekawie, bo spotkania z dziewczynami czas zacząć <3 Trzymajcie się i jeszcze raz dziękuję :* Ach, ach! Właśnie, oto jest 500 post, więc konkurs już niedługo! <3
A zdjęcia jeszcze z Bułgarii, z siostrą <3 Foty wykonała Magda.

6 komentarzy:

  1. Miło mi, że stęskniłaś się za mną :P Przejrzałam Twoje wpisy, mnóstwo tego i lakiery widzę nowe, a jaki kolor masz dla mnie hehe :P? Ja też przywiozłam z Chorwacji te ciastka Tutku!! Uwielbiam je, a ich smak poznałam właśnie w Bułgarii, są nieziemskie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, czekam więc cierpliwie na kolejny lakier do kolekcji:D A ciastka są pyszne fakt, ale przywiozłam tylko jedno opakowanie do Polski licząc, że w końcu i u nas będą dostępne w sklepach :)) A Ty ile ich przywiozłaś do Polski?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wiesz, że jest ktoś komu sie chce czytac kogoś wypociny to aż się chce pisać na blogu! Ja np musze mieć sporą motywacje do tego aby na bieżąco pisać na blogu, motywują mnie własnie komentarze albo statystyki !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 7 opakowań? to ja poproszę jedno w paczce do mojego lakieru !! ;D Bo ja kupiłam tylko jedno i czuję, że jak tylko je otworzę to zjem od razu całe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;) nie wiem który raz to piszę,ale zazdroszczę cholernie takiej podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja bym się teraz wybrała tak do Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)