czwartek, 9 sierpnia 2012

493. Spacerek po plaży.

Teraz czas na zdjęcia z plaży :) Mama nas wyciągnęła do przejścia się wzdłuż brzegu, nie było nas godzinkę, a bardzo fajnie się szło, wiaterek był i przechodziłyśmy koło plaży nudystów, ale widoki były, haha, tsaaa… starałam się tam tak nie patrzeć no, bo aż głupi xd Mam na sobie Sylwii bluzkę, którą dostała w tym czasie co ja tą pomarańczową tunikę, ciocia myślała, że są takie same, ale nie i nawet lepiej, są podobne ;) I parę takich zdjęć artystycznych, bo Kasia takie lubi no!  (tak, mówię o sobie) XD

1 komentarz:

  1. Ładne zdjęcia :-). Podobają mi się te latawce na dwóch ostatnich zdjęciach (to chyba latawce, może spadochrony, nie jestem pewna xd).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)