poniedziałek, 27 sierpnia 2012

528. Fisielowy kubek.

Hej :) Wczoraj przyszedł wujek i grałyśmy z nim na PS3 :D Pogoda znowu się zepsuła, czy nie może być cały czas to słońce? No nic, to nas nie powstrzyma i jedziemy dziś, Sylwia i ja, z naszą koleżanką od k-popu, Klaudią do miasta, więcej o tym jak wrócimy ;D Teraz, gdy mam już aparat, pokażę Wam słodkości, które wczoraj z Sylwią jadłam, gdy oglądałyśmy dwa odcinki dramy oraz Fisiel, który poleciła mi Aga i muszę powiedzieć, że te dwa smaki są pyszne, więc gorąco go polecam! :D Miłego dnia! <3

4 komentarze:

  1. jejej ale to smakowicie wygląda! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fisiel? :D Nie wiedziałam, że coś takiego w ogóle istnieje;) Gofry pyszności!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jadłam fisielka pycha,gofry i ten deserek ale mam ochotę!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)