środa, 22 sierpnia 2012

518. Uwaga, konkurs! :)

Hey :) Wraz z nowym dniem ogłaszam rozdanie! :D Z przyjemnością mogę w końcu pokazać nagrody, które pomogła mi wybrać Aga, dzięki czemu zostało mi jeszcze parę rzeczy na następne losowanie ;) Konkurs robię dla osób, które są już ze mną jakiś czas albo dopiero co dołączyły, to Wam chcę podziękować, że jednak tu zaglądacie i komentujecie, to bardzo miłe <3 Wow, mam już ponad 20,000 wyświetleń! :D Nawet nie wiecie jak się cieszę, ale może przejdźmy już do rzeczy ;)
Dwa zestawy do wygrania.
Jedna osoba może zgarnąć jeden zestaw.
Możecie wybrać czy któryś bardziej chcecie wygrać, wtedy uwzględnijcie to w komentarzu, a jeśli chcesz walczyć o oba nie pisz nic.
Zostaw w komentarzu pod tą notką swój adres e-mail oraz nick pod jakim obserwujesz mojego bloga no i adres swojego bloga :)
Musisz mieć skomentowane przynajmniej dwie moje notki.
I to wszystko, proste? Zostawiam zdjęcia nagród i idę się zbierać, miłego dnia ;*
Zestaw I

Zestaw II
Zapomniałam dodać termin, do którego można się zgłaszać, oczywiście jest to 28 sierpnia, wtorek, do godz. 00:00! :) POWODZENIA!!! ;*

9 komentarzy:

  1. Obserwuję jako Nana :)
    email : natalia9855@wp.pl
    http://mylife-nanaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Permission
    e-mail: marta.majka.kuriata@gmail.com
    www.lubie-ten-stan.blogspot.com
    No i chciałabym walczyć o zestaw drugi :>


    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiek, daj mi tylko te lakiery XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako Aieaa.
    e-mail : aieaa@o2.pl
    www.aieaa.blogspot.com
    zestaw 2 ;]

    i skomentowałam na pewno więcej niż 2 notki ;D
    komentowałam je na bieżąco ;) może nie wszystkie po koleji ale się starałam xd

    pozdrawiam, Aieaa.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako : Liame L.
    e-mail : katsuko.havashi@o2.pl
    http://quick-tempered.blogspot.com/
    do gustu przypadł mi zestaw 1 ;D

    Pozdrawiam, Liame L.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :-D.
    Nick: Petitka
    e-mail: eliza.kociara@tlen.pl
    fankagarfielda.blogspot.com
    Wybieram zestaw drugi :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!;D
    nick- PannaJoanna
    e-mail- pannajoanna321@wp.pl
    pjoanna.blogspot.com

    Gdybym wygrała wybrałabym zestaw pierwszy!;*<33

    OdpowiedzUsuń
  8. Bym sie zgosiła ale ja dopiero 29 .08 wrocilam z Anglii i nie zdążyłam o jeden dzień .... Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)