sobota, 18 sierpnia 2012

509. W końcu na rowerze.

Witam po raz trzeci ;) Co dziś robiłam? Byłam z Sylwią rowerami u Agi, ponieważ poszukuję sukienki na ślub kuzynki, a Aga zaoferowała mi jedną ze swojej kolekcji ^^ Jest piękna, czarna, ach… :) Później trochę sprzątałam, pomogłam siostrze w wywalaniu rzeczy z szafek XD Po 17 poszliśmy do dziadków, którzy wrócili dzisiaj i nie widzieliśmy się trzy tygodnie. A koło 20 byłam z Sylwią na małej przejażdżce rowerowej. Pogoda dopisała, słoneczko było, ciepło ^^ I niech tak zostanie! :D Jutro może na jakąś rodzinną wycieczkę pojedziemy :)
Kolejne zdjęcia z sesji z Olą, lubię te na chodniku ^^ Buziaczki ;*
haha, nie mogę z tego zdjęcia, ale je kocham <3

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, widać że się świetnie bawiłyście :)). Pokaż Nam koniecznie zdjęcia w sukience ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka to dzielnica Bydgoszczy? Niedaleko UTP?
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)