środa, 15 sierpnia 2012

501. Nowa bluzka.

Hej :D Piszę właśnie siedząc sobie z Agą, która została u mnie na noc <3 Zaraz idziemy spać, ale najpierw napiszę notkę ;) Przed Jej przyjściem byłam z rodzicami na zakupach, nic ciekawego nie dostałam (xd), ale widziałam parę rzeczy, które mam zamiar sobie kupić :D I postanowiłam spróbować oszczędzać pieniądze na ciuchy! <3 Wróciłam do domu to Aga już u nas była. Pogadałyśmy, dostałam od Agi przepiękną bluzkę, którą możecie zobaczyć za zdjęciu poniżej <3 Obejrzałyśmy „Never Say Never” film opowiadający o historii Justina Biebera, jego nie łatwiej drodze do kariery oraz „Wymarzony luzer”, który obie oglądałyśmy i kochamy, więc tym bardziej wspaniale nam się oglądało :) Nie zanudzam i idę spać, dobranoc ;*

5 komentarzy:

  1. Wow, świetna bluzka! :D
    Ja również uwielbiam "Wymarzonego luzera". Pewnie fajnie się oglądało ;)
    Dobry pomysł by zacząć oszczędzać kasę na ciuchy :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam. ;*
    PS: Wiem, że miałam długą nieobecność i przepraszam za to ale teraz wracam i postaram się częściej dodawać notki :)
    Jeszcze raz serdecznie zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam oba te filmy - podobały mi się. Zmienił się mój pogląd na JB dzięki Never Say Never :)

    Zostałas otagowana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka :-). Ja już zaoszczędziłam i teraz wydaję xd.

    OdpowiedzUsuń
  4. no całkiem ładna ta bluzka ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)