piątek, 17 sierpnia 2012

504. Nowe zdjęcia z Olą.

Aż nie wiem co pisać o tej godzinie, więc pozostaje tylko hey ;) Kolejny dzień spędzony cudownie, tym razem z Olą <3 Poszłyśmy na sesyjkę, obejrzałyśmy „Wymarzony luzer”, kilka odcinków „Jak poznałem Waszą matkę”, potem coś zaczęło się palić na dworze to poszłam z Olą sprawdzić co to, trochę spacerek zrobiłyśmy, ale znalazłyśmy ów miejsce – jakiś mały domeczek. Ola pomalowała mi paznokcie ^^ Następna sesja, ale w domu ze świeczkami. Znowu coś oglądałyśmy, jadłyśmy, rozmawiałyśmy i w ogóle świetnie! <3 Spontanicznie, jak Ania, Ola została u nas na noc :D Haha, nie ma to jak trzy nocowanka dziewcząt pod rząd xD <3 Okey, kończę notkę, bo już długa wyszła… xd
Dodaję małe zapowiedzi zdjęć z sesji, którymi teraz będę Was zarzucać <3 Nasz fotograf to oczywiście Ola ;* Tylko te dwa zdjęcia dymu ja zrobiłam xd

4 komentarze:

  1. Fajnie masz pomalowane paznokietki :) a ostatnie zdjęcie jest magiczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i bransoletki;D
    Co do nagłówka to mogłabyś podać mi e-mail?;*

    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd się wziął ten dym 0.o??? Fajne zdjęcia =D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)