niedziela, 12 sierpnia 2012

496. Jestem w Polsce.

Jeeej! Dojechaliśmy szczęśliwe :) Hm.. dość xd Dwa mandaty się trafiły panu Piotrowi, ehem, trudno się mówi. Głównie to w samochodzie spałyśmy, dzięki czemu podróż w miarę szybko minęła. Jechaliśmy 28 godzin. O pierwszej byliśmy pod domem pani Ani i pana Piotra i czekałyśmy na rodziców, którzy jechali drugim samochodem, w rezultacie chyba coś koło 3 byliśmy w domu. Zasnęłam koło 4 i spałam do 12, bo tata już się krzątał po domu xd
Dziękuję bardzo za komentarze, miło mi się je wszystkie czyta <3 Mam już kilka pomysłów na posty, zostało jeszcze parę zdjęć z Bułgarii, których nie dodałam oraz oczywiście zbliża się konkurs, ale to jak ogarnę wszystko, bo jeszcze nie do końca się rozpakowałam xD Także czekajcie spokojnie, kolejna notka wieczorem ;*
Ostatnie zdjęcie w Bułgarii TT <3 Potem cudowne niebo oraz widok w Serbii.

1 komentarz:

  1. Sliczne widoczki , pozdrawiam : , JA też dziękuje za mile komentarze od ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)