wtorek, 28 sierpnia 2012

530. Moja piękna Bydgoszcz.

Hej :) Ja na chwilę, bo mam parę rzeczy do roboty :) Spałam dzisiaj od 4 do 11, zostałam haniebnie obudzona mamy krzykiem ‘ wstawać dziewczyny, wujek przyszedł’, to trzeba było wstać, bo w końcu to my poprosiłyśmy wujka, żeby pojechał z nami do sklepów, w poszukiwaniu jakiejś sukienki dla mamy na wesele, nie jest łatwo xd Wróciliśmy i na obiad mama kupiła pysznego kurczaka z różna <3 Dobra, dosyć o tym, czas na kolejną porcję zdjęć z wczoraj, nadal możecie podziwiać widoki Bydgoszczy <3 Pogoda dzisiaj piękna jest, słoneczko, ciepło, już wczoraj nam dopisała, ale był mocny wiatr :) Także no, przejdźmy do tych zdjęć ;D

4 komentarze:

  1. Jakie fajne fotki. :D
    Może tez się kiedyś wybiorę :)
    Pewnie dobrze się bawiłaś. <3
    Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ! ;))
    + kiedy bd winiki konkursu ? ;)
    Może w końcu jakiś wygram był by pierwszy w całym moim życiu ;D haha xd Ja to mam szczęście ;]

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna okolica, nigdy nie byłam w Bydgoszczy :) A faktycznie urokliwe miasto ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)