piątek, 24 sierpnia 2012

524. Nowa porcja zdjęć.

Hey, wróciliśmy jakąś godzinę temu :) U dziadka wszystko dobrze, mówi, że czuje się lepiej, choć wygląda albo nie jak na moje oko schudł i zbladł, ale wiem, bo MUSI być wszystko dobrze i zdrowy wróci do domu, nie ma bata! Podróż szybko minęła, może dlatego, że spałam XD Nawet pojechaliśmy na obiad tam gdzie ostatnio, mmm… ta pyszna karkówka <3 Dobra, teraz pijąc ciepłą herbatkę robię porządek w jeden szufladzie w biurku i robie coś jeszcze i mam nadzieję, że dzisiaj Wam to pokażę ;D No nic, idę i zostawiam zdjęcia z trzeciej sesji z Olą <3 Wtedy nam słonko dopisało, za to dzisiaj zimnooo i do tego deszcz :< Oby się rozpogodziło!

6 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie jest świetne :-D.
    Z dziadkiem na pewno będzie dobrze ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra wyglądasz z taką fryzurką spięte do góry :) :*:**:

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana dostałam dzisiaj list od Ciebie, bardzo dziękuję :)) nie chcę na razie nic więcej pisać bo chcę na blogu o tej przesyłce wspomnieć, ale dopiero jak wypróbuje lakiery:) Fiolet piękny! i te olejki różane, sama przywiozłam z Bułgarii jeden olejek- dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty chcesz, żeby się rozpogodziło, a ja mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się do końca wakacji, bo wprost ją uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę, super.
    Może wydaje ci się to nudne że ciągle pisze o twoich zdjęciach ze są piękne ale taka jest prawda!<3

    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)