wtorek, 21 sierpnia 2012

517. Kukurydza.

Ostatnia notka dziś xD W Bułgarii często jadłyśmy kukurydzę, Sylwia, mama, ja… Coś w zeszłym roku mi nie smakowała, ale teraz… mogłabym ją cały czas jeść XD Od paru dni, codziennie jemy taką właśnie kukurydzę <3 Dzisiaj z Sylwią kupiłyśmy kolejny zapas, jedna sztuka 0,99 groszy! :D Jeszcze od wczoraj oprócz soli całość smarujemy masłem to dopiero pychota! A wy jadłyście kiedyś corn (z ang. kukurydza)? Smakuje Wam? XD
z Bułgarii ^^
zapasy :D
domowa :)

I na konie torebki, które moim zdaniem są bardzo fajne, dostępne w Pepco za 24,99 zł, dostępna jeszcze w wersji czarnej, bo ta, może nie widać, jest granatowa :)

Dobranoc! <3

2 komentarze:

  1. Torebki są naprawdę śliczne, chociaż kolor mógłby być inny, przynajmniej dla mnie :) A kukurydzę uwielbiam od maleńkości szczególnie z masłem... Mniam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubóstwiam kukurydzę!!! Torebki świetne, bardziej podoba mi się brązowa. Sama bym sobie kupiła ^^.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)