poniedziałek, 13 sierpnia 2012

499. Pytanie do Was.

Dobry wieczór :D Tak się Was chciałam zapytać, co myślicie o stroju, który wczoraj tak sobie wymyśliłam. Czy jeśli powrócą ciepłe dni, a na pewno wrócą, mogę, że tak powiem, pokazać się ludziom? XD Wiem, każdy ma swój styl itp. itd. ale ja odkrywam co raz to nowe dla siebie, chociażby to, że ostatnio ubrałam sukienkę, co graniczyło z cudem, bo średnio się w nich czuję xd Napiszcie szczerze co myślicie :) Dobranoc ;*
Za małą koszulkę, której Sylwia już nie nosi włożyłam w stare spodnie mamy i tak oto wyszło to co powyżej widzicie :) Nawet mi się podoba, przyznam szczerze, ale jestem ciekawa co Wy na to ;)

7 komentarzy:

  1. strój ładny i myślę, że byłoby lepiej jakbyś rozpuściła włosy =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślę że lepiej Ci w rozpuszczonych :)
    Strój super :) Dopasuj fajne buty, jakiś dodatek i będzie maxii ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba:)
    ja ostatnio kupiłam dwie sukienki, aż moja rodzicielka była w szoku:P

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooo! dziekuje za komentarze ;) aż mi się serducho cieszy jak widzę, że też lubisz SHINee i w ogóle cały ten zwariowany świat k-popu ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. strój mega! jeszcze lepiej wyglądałby z paskiem, ale zaraz mi powiesz, że nie nosisz ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka z Ciebie chudzinka ! zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie średnio podoba , ale to kwestia gustu ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)