wtorek, 21 sierpnia 2012

515. Takie tam deserki.

Hey :) Ależ mamy pogodę, znowu upał niemiłosierny, ale dobrze, już niech tak będzie :D Wczoraj, jak pisałam, byłam u Agi, która również robił porządki w swoich ciuchach i przypadł mi zaszczyt dostania ich :D Oczywiście dla Sylwii też się coś znalazło :) Tak się z nich cieszę, kolejne rzeczy ^^ Będę je Wam pokazywać jak ubiorę ;D Aguś, dziękujemy Ci za nie jeszcze raz :* <3 Wczoraj miałam straszną ochotę jedzenia, cały czas coś jadłam xd Kupiłam Kocie Języczki – bardzo pyszne! Zjadłam lody, jedyne jakie mieliśmy to czekoladowo-wiśniowe, ale też dobre, jedliście je kiedyś? :D Jeszcze budyń zrobiłam, pierwszy raz jadła bananowy, nawet całkiem, całkiem, ale dodałam do tego syrop malinowy i był o niebo lepszy! :D To chyba na razie tyle co chciałam napisać xd Plany na dzisiaj? Jakieś są ;D Jak wypalą opowiem wieczorem ;* Miłego dnia! <3
Tyle siatek od Agi miałam, spacerkiem mnie odprowadziła i pomogła z tymi torbami ^^

8 komentarzy:

  1. Mniam, ale słodkości! <3

    Nie mogę się doczekać, gdy pokażesz nam swoje nowe "nabytki" :)

    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm... Jakie słodkości ;D + pokazuj ciuchy ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie pokaż ciuszki, Mniam mniam budyń i kocie łapki/<3;**

    Zapraszam:
    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mniaaaaam!! zrobiłaś mi apetyt! :))
    przeniosłam bloga bluemica-fashion na nowy adres, jak chcesz to wpadnij ;) chociaz na razie rozkręcam i notek brak to niedługo będą ;D

    Chcesz darmowe kosmetyki? Wystarczy kliknąć w ten link i się zarejestrować:) Jeśli byłabyś tak miła to podeślij go również koleżankom ;) http://shinybox.pl/?ref=b9bab69 Liczę na Ciebie :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś smaka! kocie języczki muszę zakupić jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ty nic tu nie pokazuj, bo potem wszyscy się będą rzuca na moje ubrania XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi narobiłaś apetytu ;D

    Pozdrawiam, Liame L.
    http://quick-tempered.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)