piątek, 17 sierpnia 2012

505. Artystyczny srebrny.

Hey :) Teraz dodam krótką notkę, dłuższa będzie w nocy xd Pisałam, że wczoraj Ola bawiła się moimi paznokciami i zrobiła fajny wzorek. Użyła trzech lakierów, w tym bezbarwny i specjalny z cienkim pędzelkiem :) Bardzo Jej dziękuję, bo w końcu mam co innego XD A Wam jak się podoba? :) (wybaczcie za brudne skórki i w ogóle, ale dopiero dzisiaj dookoła paznokcie wyczyściłam z lakieru, a zdjęcia są z wczoraj xd)
To zdjęcie fajnie niebieskie wyszło ^^

7 komentarzy:

  1. Omomomom jakie śliczne paznokcie!;);*
    Jak sobie takie zrobię to na pewno cię poinformuję;*

    Zapraszam do siebie zmiany:
    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny:) też kiedyś takie robiłam, dziś nie mam na to już cierpliwości:P

    OdpowiedzUsuń
  3. No ślicznie masz pomalowane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie później zasnąć nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent - świetnie ci wyszło : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)