sobota, 25 sierpnia 2012

525. Cameron Diaz w roli głównej.

Hej :) Dzisiaj pogoda znowu do… bani! Uhh… ale dobra, nie przejmujemy się. ;) Wczoraj skończyłam to co robiłam, ale niestety nie mogę Wam na razie pokazać, bo tata wziął aparat :< Muszę się wstrzymać do jutra albo poniedziałku. Wczoraj oglądałam z mamą i Sylwią, nie wiem po raz który już xd film „Ostrożnie z dziewczynami”. Przyjemna komedia, polecam jak ktoś jeszcze nie widział ;) Tytuł jak zwykle świetnie przetłumaczony, ale do tego trzeba już przywyknąć -.- Inne filmy z Cameron Diaz, które obejrzałam i polecam to: „Mój chłopak się żeni” – gra też Julia Roberts , „Zła kobieta”, „Wybuchowa para”, „Holidays”.
 
Nie zapominajcie o konkursie, możecie zgłaszać się do wtorku! KLIK O! Słoneczko wychodzi, może na jakieś rowery pójdziemy czy coś… zobaczymy jakie plany mają rodzice xD Miłego! :*

7 komentarzy:

  1. The Holiday jeszcze nie oglądałam , więc muszę dodać do kolejki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno obejrzę!;D

    Co do konkursu, to się zgłosiłam;*<3

    pjoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Ostrożne z dziewczynami' jest rewelacyjne ! Muszę sobie oglądnąć ten film raz jeszcze, bo naprawdę jest konkretny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nie zapomnę to obejżę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten garnier to taki mój mały magik ! A co do filmów to mój chłopak się zeni ogladalam a reszte z checią ogladne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie filmy oglądałam i są na serio świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny i wszystkie komentarze :)
Drogi Anonimie, jeśli możesz wpisuj swoje imię ;)